۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان:

مانور زلزله در ۳۵۱ مدرسه در خوزستان برگزار شد

مانور زلزله در ۳۵۱ مدرسه در خوزستان برگزار شد

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری همزمان مانور زلزله در ۳۵۱ مدرسه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله در اهواز اظهار کرد: ایجاد آمادگی در بین دانش آموزان و مصون سازی آنان در برابر بلایای طبیعی مانند سیل زلزله امری ضروری و حیاتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: برگزاری مانور زلزله یکی از راهبردهای مجموعه تعلیم و تربیت کشور در راستای تحقق این مهم است.

وی با اشاره به نقش برگزاری مانورهای زلزله در سطح استان خوزستان افزود: طبق برآوردها و بررسی‌های کارشناسی شده برگزاری برنامه‌های این چنینی در سطح مدارس نقش فعالی و اثربخشی در راستای ایجاد آمادگی در بین دانش آموزان در برابر زلزله دارد.

حمیدی نژاد با اشاره به مثال‌های متعدد از نقش آفرینی دانش آموزان در حوزه آمادگی در برابر حوادث و بلایای طبیعی عنوان کرد: سازمان دانش آموزی نقش مهمی را در مشارکت دهی دانش آموزان در فعالیت‌های فرهنگی اثربخش از جمله آگاهی بخشی در ارتباط با ایمنی در برابر زلزله ایفا می‌کند.

وی گفت: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله امروز به صورت همزمان و در ۳۵۱ مدرسه در سطح خوزستان برگزار می‌شود تا شاهد ارتقای آمادگی‌های دانش آموزان در برابر حوادث و بلایای طبیعی مانند زلزله باشیم.

کد خبر 5643037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha